تلفن تماس :

09115307036

آسان تاسیسات

نمایندگی ایران رادیاتور در گیلان (چابکسر، کلاچای، رحیم آباد، املش و رودسر)

آسان تاسیسات، نمایندگی رسمی ایران رادیاتور، در شهرهای چابکسر، کلاچای، رحیم آباد، املش و رودسر به ارائه خدمات می‌پردازد. گروه صنعتی ایران رادیاتور یکی از قوی‌ترین و معتبرترین تولیدکنندگان محصولات گرمایشی و سرمایشی در کشور است. این شرکت تولیدکننده انواع رادیاتورهای آلومینیومی و فولادی، شوفاژ، پکیج، اسپیلیت و انواع لوله و کولرهای اسپیلیت و داکت اسپیلیت می‌باشد.

 

مشتری راضی
0
پروژه موفق
0
سال تجربه
0

هر آنچه داریم از مهر شماست.

افتخار همراهی با شما مشتریان عزیز در این سال ها را داشته ایم.

خدمات ما

نصب، تعمیر مجموعه کاملی از تولیدات ایران رادیاتور شامل خدمات آسان تاسیسات می شود

انواع کولر اسپیلت ایران رادیاتور
انواع رادیاتور، ایران رادیاتور
انواع پکیج ایران رادیاتور
داکت اسپلیت ایران رادیاتور

نظرات مشتریان ما

مشتریان درباره ما چه می گویند؟!

مشتریان سرمایه های ما هستند و بدون کاربرانمان چیزی برای ارائه نخواهیم داشت.

علی - از کلاچای
5/5
لباسشویی‌مان دچار مشکل شده بود و تیم آسان تاسیسات آن را در کمترین زمان ممکن تعمیر کردند. تکنسین‌ها بسیار مهربان و حرفه‌ای بودند و مشکل را به‌خوبی برطرف کردند. حالا لباسشویی مثل روز اول کار می‌کند. از خدمات شما بسیار سپاسگزارم.
رضا - از چابکسر
5/5
تیم آسان تاسیسات واقعاً حرفه‌ای و دقیق هستند. برای نصب پمپ آب جدیدمان در چابکسر از خدماتشان استفاده کردیم و از کیفیت کار و سرعت انجام آن بسیار راضی هستیم. پمپ بدون هیچ مشکلی نصب شد و عملکردش عالی است. ممنون از تیم خوب شما.
مهدی - از رحیم‌آباد
5/5
تعمیر پکیج و شوفاژمان را به تیم آسان تاسیسات سپردیم و از کیفیت خدماتشان بسیار راضی بودیم. تکنسین‌ها بسیار مجرب و مودب بودند و کار را با دقت و تمیزی انجام دادند. پیشنهاد می‌کنم اگر به خدمات تاسیساتی نیاز دارید، حتماً از این تیم استفاده کنید.
زهرا - از املش
5/5
نصب لوله‌کشی فاضلاب ساختمانمان در املش را به تیم آسان تاسیسات سپردیم و واقعاً از کارشان راضی هستیم. کیفیت کار و مواد استفاده شده بسیار خوب بود و تمامی استانداردها رعایت شد. قطعاً در آینده نیز از خدمات شما استفاده خواهیم کرد
احمد - از رودسر
5/5
از خدمات لوله‌کشی تیم آسان تاسیسات در رودسر استفاده کردم و واقعاً راضی هستم. تکنسین‌ها بسیار حرفه‌ای و وقت‌شناس بودند و کارشان را با دقت و تمیزی انجام دادند. مشکلی که با نشتی لوله‌ها داشتیم کاملاً برطرف شد. از خدمات عالی شما متشکرم.

بلاگ ایران رادیاتور

آخرین مقالات نصب و تعمیر ایران رادیاتور

هیچ داده ای یافت نشد